Nowa wydawczyni w XYZ. Przeszła z „Pulsu Biznesu”

Do zespołu redakcyjnego XYZ dołączyła Katarzyna Latek. Jako wydawczyni będzie odpowiadać za zarządzanie treściami i stroną główną serwisu oraz redakcję tekstów. Będzie również autorką newsletterów.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa wydawczyni w XYZ. Przeszła z „Pulsu Biznesu”
Katarzyna Latek, fot. informacja prasowa

Katarzyna Latek przeszła do XYZ z redakcji „Pulsu Biznesu”, z którą była związana przez 18 lat. Pracowała tam najpierw jako dziennikarka, a następnie jako szefowa sekcji dla małych i średnich firm oraz wydawczyni. 

– W XYZ zbudowaliśmy drużynę dziennikarskich gwiazd, ale nawet najlepsza drużyna potrzebuje mocnego sztabu, który odpowiada za ustawienie, taktykę i motywację. Bardzo się cieszę, że Kasia do nas dołącza. Ma ogromne doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie, doskonałe podejście do ludzi i potrafi budować twórczą atmosferę pracy. To przekłada się na jakość naszych treści. Pracowaliśmy razem przez wiele lat, więc wiem, jak dużą wagę przykłada do relacji, atmosfery pracy i jak rozumie dziennikarstwo. Zapewne dlatego rozmowy o jej dołączeniu zamknęliśmy już po jednej - i to niezbyt długiej - rozmowie – przekazał mediom Grzegorz Nawacki, założyciel i redaktor naczelny XYZ.

Kolejny transfer z “PB” do XYZ

W ostatnich miesiącach z „Pulsu Biznesu” do portalu Grzegorza Nawackiego przeszli m.in. Małgorzata Grzegorczyk, Mariusz Bartodziej, Anna Bełcik oraz Bartłomiej Mayer. 

Niedawno podawaliśmy, że do XYZ dołączył dziennikarz Łukasz Grzesiczak, który będzie się zajmował fact-checkingiem. Poprzednio przez ponad cztery lata pracował w portalu Demagog.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej